Inici de Projecte Xevi '03

Després de col·laborar en la caravana solidària, ProjecteXevi comença a treballar en les seves pròpies accions. Senegal és un territori amb pocs recursos i infraestructures que necessita molta ajuda en el seu dia a dia. Les accions portades a terme per l’organització ProjecteXevi seran bàsicament dins aquest cau de món. La primera acció neix de l’acord de col·laboració entre els parcs de Bombers de Velingara i Kounkane i els parcs Gironins de La Bisbal d’Empordà i Girona Capital. La tasca és recuperar un camió Pegaso de bombers del parc de Girona, col·laborant també en la restauració els bombers del parc de La Bisbal d’Empordà per tal de transportar-lo fins als Parcs del Senegal on se’n farà ús.

Aquest vehicle anirà destinat al parc de Bombers Senegalès de la zona de Velingara i Kounkane. La seva tasca serà lluitar contra els incendis de la zona, ajudar en tasques a la comunitat i degut als insuficients recursos dels quals disposa el territori, també servirà per subministrar aigua potable en els poblats més allunyats.

 

 

Aquí alguns dels moments del viatge

Recuperació camió Pegaso Comet de bombersEls Vehicles cedits per el parc de Bombers de Girona

En trànsit al SàharaS’apropa la nit al desert

   En trànsit pel MarrocSempre van bé algunes indicacions…

Trobada amb bombers senegalesos de ZiginchorMoment de l’entrega de vehicles als companys de Velingara i Kounkane amb tots els membres de l’expedició

Share this Post